קונסול ישראל בטורקיה: "לפנות בוקר הבנו שאין ישראלים בין הנפגעים"

"התחברנו אמש לחדר המצב של משרד החוץ בירושלים שהיה במצב חירום, רק ב4-5 לפנות בוקר הבנו שאין ישראל בין הנפגעים ויכולנו קצת להירגע"
דוד לזר No Comments on קונסול ישראל בטורקיה: "לפנות בוקר הבנו שאין ישראלים בין הנפגעים"

קונסול ישראל בטורקיה שי כהן שוחח הבוקר עם מרדכי לביא ב'קול חי' וסיפר כי אין ישראלים בין הנפגעים במתקפת הטרור אמש באיסטנבול • "לא ישנתי כל הלילה אבל זה לא חשוב" • על ההסכם: "הוא חשוב מאוד"

מפגין מחזיק בדגל טורקי צילום: בד רחים כתיב, פלאש 90
"התחברנו אמש לחדר המצב של משרד החוץ בירושלים שהיה במצב חירום, רק ב4-5 לפנות בוקר הבנו שאין ישראל בין הנפגעים ויכולנו קצת להירגע"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קונסול ישראל בטורקיה שי כהן שוחח הבוקר (רביעי) עם מרדכי לביא ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי' וסיפר כי אין ישראלים בין הנפגעים במתקפת הטרור אמש באיסטנבול.

לדבריו, " לא היו ישראלים בין הנפגעים. יש כ-100 ישראלים בטיסות מעבר – שהיום יעלו בטיסות המשך".

"אני לא ישנתי הלילה אבל זה לא חשוב, אשלים שעות שינה מאוחר יותר, ובכל נראה לי שאשן רק בסוף השבוע", אמר כהן.

עוד הוא סיפר כי "התחברנו אמש לחדר המצב של משרד החוץ בירושלים שהיה במצב חירום, רק ב4-5 לפנות בוקר הבנו שאין ישראל בין הנפגעים ויכולנו קצת להירגע".

על ההסכם בין ישראל לטורקיה סיפר כי "כבר כמה ימים שהנושא לא יורד מהכותרות בטורקיה, כעת יש ענין לגורמים מסויימים לקשר בין הפיגוע להסכם, אבל אין קשר, בשנה האחרונה מנסים כמה ארגוני טרור לפעול נגד הטורקים חלק בהצלחה וחלק לא – ללא קשר להסכם".

"היו קולות של התנגדות להסכם, וזה לא היה סביב הפיצוי הכספי אלא סביב היחסים הכללים עם ישראל. יש את ארגון IHH שארגן את המרמרה, ארגון שמאז ומתמיד פעל נגד ישראל ובעד החמאס והוא יצא נגד ההסכם ונגד מדינת ישראל, אבל אנחנו והטורקים יודעים להתמודד עם הקולות הללו. אני חושב שההסכם חשוב מאוד ודווקא הטרור מדגיש עד כמה הוא חשוב".



0 תגובות